به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : با حضور مسئولین شهرستان میبد وبخش ندوشن یادواره شهدای روستا علویه درحسینیه این روستا برگزار شد.که در این مراسم اقشار مختلف مردم و  و خانواده های معظم شهدا و جانبازان این روستا نيز حضور يافتند

به نقل از نداي ندوشن : در این مراسم سردار فرهنگ دوست با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های عظیم کشور هستند، اظهار کرد: برپایی یادواره‌های شهدا مجلس عزت و اقتدار ما است.

وی با اشاره به اینکه رهبری رکن اصلی موفقیت‌های اسلامی است، گفت: بیداری اسلامی بدون پشتوانه رهبری کارساز نیست.ثبات و بقای جمهوری اسلامی ناشی از پایمردی و ایثار شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به دوران سخت جنگ تحمیلی و حمله‌های شدید شرق و غرب علیه ایران خاطرنشان: ایثار شهدا و رهبری قاطعانه بنیانگذار جمهوری اسلامی موجب پیروزی ایران در این جنگ نظامی را فراهم کرد.

فرهنگ دوست افزود: اکنون رسالت امام راحل بر دوش مقام معظم رهبری است و شهدا مجاهدانی با بصیرت بودند که در پرتو ولایت راه نجات و پیروزی را برای ایران به ارمغان آوردند.

وی به ترفندهای مختلف سخت و نرم آمریکا علیه ایران اشاره کرد و متذکر شد: دولتمردان آمریکایی زمانی که متوجه روحیه شهادت‌طلبی ایرانیان شدند مذاکره را به جنگ نظامی ترجیح دادند.وی تهدیدهای دشمنان را فرصتی برای شکوفایی ملت برشمرد و اذعان کرد: دشمنان با وجود تمام تحریم‌ها و تهدیدهای شدید اقتصادی علیه ایران همچنان ناکام مانده‌اند.

همچنين مراسم يادواره شهداي روستاي هفتهر نيز با حضور فلاح فرماندار ، سردار فرهنگ دوست  ، حجت الاسلام محمد اعرافي امام جمعه موقت شهرستان ، فلاح فرماندهي بسيج مقاومت ، خادمي بخشدار ندوشن و دهقاني رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ميبد برگزار شد .

در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين اعرافي امام جمعه موقت ميبد در خصوص مقام شهيد و تكريم خانواده شهداء سخن گفت . در ادامه سردار فرهنگ دوست به ايراد سخن پرداختند .

نمايشگاه آثار شهيدان از جمله برنامه هاي جنبي اين مراسم بود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا